En levering med FETCH

Hvad sker der, når du bestiller en vare med FETCH? 

Sidder du nogensinde derhjemme og mangler en liter mælk, et rugbrød eller en flaske vin? Måske har du haft en travl dag og ikke nået at købe ind til aftensmaden? Eller vil du have morgenbrød søndag morgen, uden at træde ud af dit nattøj?
Med FETCH kan du nu bestille de varer på din mobiltelefon, og få dem leveret indenfor få minutter. Det er slut med at stå i kø og slut med lang ventetid på din mad.
Men hvordan fungerer det? Vi har lavet et kort eksempel, så du ved, hvad det vil sige at bruge FETCH: 

Som bruger bestiller du hurtigt og nemt dine varer i FETCH app'en. Du vælger den butik, du foretrækker, og hvor meget eller lidt du vil have leveret. Med andre ord kan du nøjes med at bestille en liter mælk og seks æg, hvis det er det eneste, du mangler - prisen for leveringen er den samme, ligegyldigt hvor meget du bestiller. I app'en kan du på et kort vælge din placering, så du ved, at dine varer leveres til det rigtige sted.

Et bud modtager din bestilling i FETCH Bike app'en, så snart du afgiver din bestilling, og cykler til den valgte butik for at hente varerne. Varerne er pakket på forhånd, og alt betaling sker automatisk i app'en, så du ikke skal betale budet, når han eller hun kommer. 

Som bruger kan du følge leveringen i FETCH app'en, så du hele tiden ved, hvor langt dine varer er fra dig. Det bud der modtager din bestilling, er den, der er tættest på, og som har den højeste rating. Dette sikrer dig den bedste og hurtigste levering. Efter leveringen er afsluttet, rater du din oplevelse.

Altså kan vi med FETCH tilbyde dig instant levering af det, du mangler. Det er gratis at tilmelde sig app'en, og du betaler altid det samme for dine varer med FETCH, som du ville have gjort i butikken.