Ofte stillede spørgsmål

Find svar på de mest almindelige spørgsmål nedenfor og lær mere om FETCH.
Finder du ikke det du søger, er du altid velkommen til at kontakte os - vi sidder klar til at hjælpe dig med at komme igang med FETCH. 

 

Hvordan kontakter jeg FETCH?
Du kan altid ringe til FETCH på tlf. 004520601014, eller skrive til os her på siden under "Kontakt". Vi glæder os til at høre fra dig!

Hvad vil det sige at være Fetchr?
Som Fetchr arbejder du, når du har lyst. Du skal bare gå online i vores Fetchr app, når den er tilgængelig, så bliver du automatisk tildelt leveringer i dit område. I butikken henter du blot varerne, som er betalt på forhånd, og leverer dem til kunden.

Hvordan tilmelder jeg mig?
Du kan tilmelde dig FETCH som både kunde og Fetchr her på siden. Du skal blot hente app'en for at bestille varer med FETCH. 
For at blive Fetchr skal du blot tilmelde dig her på siden under "Bliv Fetchr".

Hvordan bestiller jeg varer med FETCH?
Bestillingen med FETCH er nemt. I app'en finder du de varer du mangler, trykker bestil, og læner dig tilbage. Dit private cykelbud bringer dine varer til dig på få minutter, og betalingen sker i app'en.

Er der et minimum for hvor meget man kan bestille? 
Nej. Du bestiller det du mangler, når du mangler det.

Er man ansat som Fetchr? 
Nej. Fetch er blot en markedsplads, du har adgang til. Dvs. du arbejder freelance på platformen.

Koster varerne det samme i app'en, som de gør i butikken? 
Vi bestræber os på altid at matche den pris, som du finder i butikken. Dog kan dagsaktuelle tilbud i de enkelte butikker afvige fra prisen i app'en.